اولین کنگره مجازی انجمن علمی آسیب شناسی ایران

اولین کنگره آنلاین انجمن علمی آسیب شناسی ایران در قالب ۱۰ وبینار آنلاین و دارای امتیاز بازآموزی (هر وبینار ۳ امتیاز) طی ۴ روز برگزار می گردد:

🔺هفته اول: پنجشنبه ۳۰ بهمن و جمعه ۱ اسفند
🔺هفته دوم: پنجشنبه ۷ اسفند و جمعه ۸ اسفند


شناسه، عنوان و زمان هر وبینار به شرح زیر می باشد:

۱۶۲۱۱۰ - ضایعات گرانولوماتوز ریه
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ از ساعت ۹ الی ۱۲:۱۵

۱۶۲۱۷۲ - پاتولوژی و سیتولوژی غدد بزاقی
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ از ساعت ۱۳ الی ۱۶

۱۶۲۱۸۲ - پاتولوژی زنان-ارزیابی نمونه اندومتر و ضایعات پیش سرطانی آن
جمعه ۱ اسفند ۹۹ از ساعت ۸ الی ۱۰

۱۶۲۱۸۳ - پاتولوژی زنان-بدخیمی های اندومتر
جمعه ۱ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳

۱۶۲۶۳۱ - پاتولوژی گوارش
جمعه ۱ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۵ الی ۱۸

۱۶۲۳۵۷ - نوروپاتولوژی- رویکرد به تومورهای سیستم اعصاب مرکزی بر اساس تازه های طبقه بندی سازمان جهانی بهداشت ۲۰۱۶
پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ از ساعت ۹ الی ۱۲

۱۶۲۳۶۷ - آزمایشگاه در دیابت و اختلالات متابولیسم گلوکز
پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۳ الی ۱۶

۱۶۲۸۰۳ - استقرار و طراحی کنترل کیفیت و صحه گذاری تجهیزات
جمعه ۸ اسفند ۹۹ از ساعت ۸ الی ۱۱:۱۵

۱۶۲۸۰۰ - طراحی کنترل کیفیت بر اساس ضوابط سیگمامتریک
جمعه ۸ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۲ الی ۱۵:۱۵

۱۶۲۹۵۱ - مبانی کنترل کیفیت و تضمین کیفیت در آزمایشگاه پزشکی
جمعه ۸ اسفند از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸:۳۰


🔺 علاقمندان می توانند در هر روز، فقط در یک وبینار ثبت نام و امتیاز بازآموزی آن را دریافت نمایند و دریافت امتیاز بازآموزی نیز همانند وبینارهای گذشته می باشد (منوط به شرکت در آزمون وبینار از طریق اپلیکیشن ircme).

🔺 شرکت در تمامی وبینارها (بدون دریافت امتیاز بازآموزی) برای تمامی علاقمندان (متخصصین و دستیاران) بلامانع هست و هیچ محدودیتی وجود ندارد و نیازی به ثبت نام و ارسال اطلاعات نمی باشد.

 

✅ جهت مشاهده وبینارهای اولین کنگره مجازی انجمن علمی آسیب شناسی ایران توضیحات زیر را مطالعه بفرمایید.

🔺وبینارهای انجمن به صورت زنده از طریق نرم افزار ادوبی کانکت (adobe connect) برگزار می گردند در نتیجه جهت مشاهده وبینارها بایستی این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب نمایید.
شما می توانید بر روی هر دستگاهی از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل و ... با هر سیستم عاملی این نرم افزار را نصب بفرمایید.

۱. جهت مشاهده وبینار، در روز برگزاری برنامه، نرم افزار ادوبی کانکت را اجرا و سپس در قسمت URL، آدرس زیر را وارد و گزینه next یا continue را انتخاب نمایید:
http://46.32.14.161/pathology

۲. در صورتی که شما از طریق سامانه آموزش مداوم در وبینارها ثبت نام نموده اید حتما بایستی پس از اجرای مرحله ۱، گزینه "ورود کاربر ثبت شده" را انتخاب نمایید و در قسمت "نام کاربری"، کدملی خود و در قسمت "رمز عبور"، شماره موبایل خود را تایپ و بر روی گزینه "ورود به کلاس" کلیک نمایید.

۳. در صورتی که صرفا قصد مشاهده وبینار را دارید و از طریق سامانه آموزش مداوم در برنامه ثبت نام ننموده اید بایستی گزینه "ورود به صورت مهمان" را انتخاب و در کادر "نام"، نام و نام خانوادگی خود را تایپ و بر روی گزینه "ورود به کلاس" کلیک نمایید.

🔺 پیشنهاد می گردد که جهت ورود به کلاس از نرم افزار ادوبی کانکت استفاده نمایید ولی در صورت وجود مشکل میتوانید بدون نصب نرم افزار ادوبی کانکت، صرفا آدرس http://46.32.14.161/pathology را در یک مرورگر از جمله مرورگر کروم یا فایرفاکس وارد نمایید و از طریق وب وارد محیط کلاس شوید.
پس از نمایش صفحه مربوطه، ادامه مراحل را طبق توضیحات مرحله ۲ یا ۳ انجام دهید.

🔺 در صورت بروز هر گونه مشکل و وجود خطا در هنگام ورود به محیط کلاس نیز می توانید در روزهای برگزاری با شماره های پشتیبانی ۶۶۵۹۶۹۹۳-۶۶۹۱۲۶۴۳-۶۶۹۱۲۶۴۶، تماس حاصل فرمایید.

۴. اسلایدهای هر یک از وبینارها  پس از اجرای برنامه بر روی سایت انجمن و در صفحه زیر قرار داده خواهند شد و جهت دریافت اسلایدها نیازی به نام کاربری و رمز عبور نمی باشد و صرفا بایستی کمی صفحه گوشی یا کامپیوتر خود را به سمت پایین حرکت دهید تا اسلایدها را مشاهده نمایید:
http://iranpath.org/page/168/

۵. فیلم های ضبط شده از وبینارها نیز ۲۴ ساعت بعد از اجرای برنامه، آماده و بر روی سایت مربوط به فیلم های آموزشی انجمن (سامانه مدیکال سینما) قرار خواهند گرفت و از طریق سایت مذکور می توانید فیلم ها را خریداری نمایید:
http://medicalcinema.ir/Login
در قسمت "ورود با نام کاربری" در هر دو کادر نام کاربری و پسورد، کد ملی خود را ثبت نمایید.
فیلم های هر یک از وبینارها برای شرکت کنندگانی که از طریق سامانه آموزش مداوم در همان وبینار ثبت نام نموده اند، رایگان می باشد.


🔺🔺توجه: این مرحله صرفا برای شرکت کنندگانی است که از طریق سامانه آموزش مداوم در وبینارها ثبت نام نموده اند.

۶. جهت پاسخگویی به آزمون وبینار بایستی اپلیکیشن آموزش مداوم را نصب نمایید که فقط بر روی گوشی و تبلت های اندرویدی قابل نصب می باشد.

⬅️  جهت دانلود نرم افزار از طریق کافه بازار یا دانلود مستقیم، بر روی لینک زیر کلیک نمایید و پس از دانلود نرم افزار آن را بر روی گوشی خود نصب بفرمایید:
https://cmequiz.ir/app

۷. پس از نصب اپلیکیشن و ورود به آن، وارد قسمت "دوره های من" شوید، برنامه مورد نظر خود را انتخاب و بر روی گزینه مشاهده کلیک نمایید، در صفحه بعدی روی آزمون و سپس شروع آزمون کلیک نمایید و به سوالات پاسخ دهید.

۸. آزمون وبینار بلافاصه بعد از اجرای برنامه فعال می گردد و بایستی حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد از مشاهده وبینار، در آن شرکت نمایید.

۹. سوالات آزمون تستی می باشند و تعداد دفعات مجاز جهت شرکت در آزمون ۳ مرتبه است.

۱۰. آزمون هر برنامه در مجموع دارای ۲۴ سوال ثابت می باشد اما در هر یک از ۳ مرتبه مجاز، فقط ۱۵ سوال و به صورت رندوم نمایش داده خواهد شد و در صورتی که به ۱۰ سوال از ۱۵ سوال پاسخ صحیح داده شود، امتیاز دوره را کسب می نمایید.

۱۱. پس از پاسخگویی به سوالات، امتیاز بازآموزی وبینار تا ۴۸ ساعت بعد، در سامانه آموزش مداوم ثبت می گردند. ‌

 

http://iranpath.org/content/516/